Att arbeta med AI i den egna verksamheten kräver förståelse för hur olika verktyg fungerar och hur de kan modifieras. AI-verktyg och olika applikationer är sällan branschspecifika och för att de ska leverera precis det vi vill, utifrån en given verksamhets egna kontext och arbetsprocesser, behöver de anpassas. Vi hjälper er utveckla eller modifiera AI-verktyg som gör att just ni kan arbeta effektivare och smartare. Vilket i sin tur leder till ökat värde för såväl er som era kunder.
AI-området är stort och användningsområdena är många men det viktigaste är att ha tillgång till verktyg som gör som störst nytta för ett givet ändamål. Här är exempel på olika verktyg och assistenter vi kan bygga utifrån era behov.
Kan bistå hela marknads- eller kommunikationsavdelningen med att ta fram nya koncept eller skapa innehåll för exempelvis sociala kanaler, nyhetsbrev, blogg, pressmeddelande o.s.v.
Levererar:
– Ideér och strategier
– Innehåll för olika kanaler
Chatbot som svarar på frågor från hemsidebesökare på ett mänskligt sätt och med varumärkets tonalitet i åtanke. Kan även stötta intern kundsupport med att snabbt hitta rätt information.
Levererar:
– Alltid tillgänglig
– Snabba svar
Analyserar, sammanfattar och utvärderar olika typer av data, från kundomdömen till ordrar och enkäter.
Levererar:
– Sammanställningar
– Nya insikter
Kan snabbt svara på frågor från medarbetare som slipper lägga tid på att hitta rätt person, dokument eller manual för att komma vidare i sitt arbete.
Levererar:
– Alltid tillgänglig
– Snabba svar
Bevakar och inhämtar information från webben, nyhetsforum eller sociala medier och sammanfattar resultatet utifrån er preferens.
Levererar:
– Omvärldsbevakning
– Konkurrensanalys
Transkriberar möten och sammanställer dem utifrån er preferens. Enkelt att gå tillbaka till möten och snabbt hitta specifika delar eller samtalspunkter.
Levererar:
– Transkribering
– Sammanfattning
AI-verktygen kommer med en löpande licens med ett inkluderat supportavtal. På så sätt kan vi göra korrigeringar vid behov, finjustera funktionerna och ge coaching eller stöd till användaren.